نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

از سیر تا پیاز اخراج عبدی از پرسپولیس+ عکس| چرا بازی نساجی را تماشا کرد؟!

  • کد خبر: ۱۰۶۶۵۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
از سیر تا پیاز اخراج عبدی از پرسپولیس+ عکس| چرا بازی نساجی را تماشا کرد؟!
مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس به دلیل حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی نساجی و آلومینیوم از سوی یحیی گل محمدی اخراج شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از اتفاقات عجیب بازی نساجی قائمشهر و آلومینیوم اراک حضور مهدی عبدی روی سکو‌ها بود. این بازیکن که دقایقی قبل از حضور در ورزشگاه آزادی درحال تمرین با پرسپولیس بود بعد از تعویض در یک بازی دوستان راهی ورزشگاه آزادی شد تا بازی نساجی و آلومینیوم را تماشا کنند که همین تصمیم موجب شد یحیی گل محمدی این بازیکن را از تمرینات تیمش اخراج کند ودراختیار باشگاه قرار دهد.

با توجه به تصمیمی که گل محمدی اتخاذ کرده حضور این بازیکن در بازی با پیکان درهاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت. گل محمدی درحالی یکی از بازیکنان تاثیرگذارش را از تمرین اخراج کرده که در بازی‌های آتی وحید امیری را هم دراختیار ندارد و باید دید که آیا این اتفاقات منجر به دورتر شدن این تیم زا قهرمانی فصل خواهد شد یا خیر؟!

البته باشگاه پرسپولیس در تازه ترین اظهارنظر درباره این بازیکن مدعی شده اگر عبدی شنبه در تمرین از همه عذرخواهی کند، می‌تواند دوباره در تمرینات حضور یابد.

درباره عبدی ذکر این نکته نیز ضروری است که احتمالا به دلیل دریافت پیشنهادات خارجی فصل بعد از ترکیب سرخ‌ها خارج خواهد شد.

اخراج عبدی ازپرسپولیس| چرا بازی نساجی را تماشا کرد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->